Microsoft termékekkel [Word, Excel] lehet betűszámkorlátozást készíteni? "Letter limit"?
Jó példa a Gyakorikérdések oldal, meg sok más is. Talán még a Twitter.
Wordben, Excelben tudok olyat csinálni, hogy megszabjam, mennyi betűt lehet maximum begépelni? gyakorin 250 karakter a kérdéskiírásnál.
Egy túl egyszerű megoldásom van csak erre, csökkentem a Wordben a lap írhatósági méretét. Azaz a margókat összébb húzom.
De ennél jobbat szeretnék.
Megtanultam egyedül enyi idő alatt a válaszra várva =D
De leírom ha keresné valaki.
Microsoft Excel
Katt a bal felső menüre (pl: ahol az Excelt lehet másként menteni), majd ott lent van az EXCEL BEÁLLÍTÁSAI→ első menüpont: NÉPSZERŰ ELEMEK, azon belül→ FEJLESZTŐESZKÖZÖK LAP MEGJELENÍTÉSE A SZALAGON→ pipát rá =)
továbbá:
a menüsávon a legutolsó elem az új: (a NÉZET után) FEJLESZTŐI ESZKÖZÖK. rámégy, majd
BESZÚRÁS →(AKTÍV X VEZÉRLŐK KÖZÖTT) →SZÖVEGMEZŐ. mellette a tervező mód aktív kell legyen. Ha kikapcsolod, onnan kezd működni a szövegmeződ, de várj még‼
kicsivel mellette jobbra, TULAJDONSÁGOK → és keresd a listában MAXLENGTH. add meg a karakterek korlátját, és kapcsold ki mint mondtam a TERVEZŐ GOMB-ot. élvezd =)
22/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!