Anime Studio, mi a gond?
Figyelt kérdés
Szóval. Megvan rajzfolva és becsontozva a karakter. Minden pont hozzá van csatolva a megfelelő csonthoz. Mégis van egy gond.
Amikor a kezén mozgatok egy újat(csak ennél az egynél), akkor a másik keze elkezd kinyúlni. Nem értem miért. Semmi köze nincs a bal kéz újában lévő csontnak a jobb kéz pontjaihoz, mégis hatással van rá.
Mintha a jobb kézből egy pont hozzá lenne kötve a bal kéz adott újában lévő csonthoz és azt is húzná mozgatáskor. Nem értem mi a probléma. Valami ötlet?
#rajzfilm #anime #Family Guy #mese #animáció #South Park #Simpson #Otaku #Anime Studio #Seth MacFarlane
2017. jún. 5. 17:25
1/2 tabaki válasza:
Nem értek a programhoz, de a Blender alapján valószínűleg éppen az a helyzet, amit tippeltél. Ott a pontot kijelölve egy táblán kiválaszthatom, hogy melyik csonthoz való viszonyát akarom beállítani, nevezetesen Assign gombbal a csonthoz kapcsolom, Remove pedig megszünteti a kapcsolatot. Feltételezem, hogy ha nem is feltétlenül ilyen nevű funkciókkal, de az Anime Studioban is ehhez hasonlóan tudsz pontokat kivenni az adott csonthoz tartozók közül.
2/2 A kérdező kommentje:
Nem találtam semmi olyan pontot ami nem megfelelő csonthoz lenne kapcsolva, de végül elválasztottam mindkét kézben az összeset és újra csináltam. Végül jó lett.. Remélem nem lesz több ilyen, mert azért időbe telik megcsinálni 2x is..
Mindenesetre köszi a választ.
2017. jún. 5. 18:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!