Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A Wildlands miért nem a...

A Wildlands miért nem a Snowdrop enginet használja?

Figyelt kérdés
Ha már a Division-ben teljesített miért kell egy ilyen öreg motort használni? Vagy ezt mi alapján válogatják? Mert, hogy a wildlands még ultrán se túl szép. És most nem a hatalmas mapra gondolok hanem olyan dolgokra mint az emberi arcok, effektek, víz, animációk meg hasonlók.

2017. febr. 23. 22:43
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Komolyan azt várod, hogy egy magyar anonim oldalon meg tudja neked válaszolni bárki is hogy a ubisoft enginefelelőse miért azt mondta, hogy az anvilnext kell nekik, nem a snowdrop? Plusz azért ez nem úgy működik, hogy ha az egyikhez jó volt akkor jó lesz a másikhoz is, divisionben többnyire szűk utcákkal találkozol, rengeteg objektum takarja egymást, wildlands ennek kb pont az ellentéte, ha az optimalizálást főleg occlusion cullinggal nyerik akkor gondolom gusztustalanul szarul futna a wildlands snowdrop alatt.

És mitől lenne öreg? Ezeket az engineeket folyamatosan fejlesztik, soha nem írják újra nulláról az egészet, az ugyan előfordul hogy kihajítják a jelentős részét, de ez is szökőévente egyszer(ha egyáltalán). Pl a frostibte is létezik bad company 1 óta(2009 talán), oszt' a bf1 mégsem lett túl ocsmány, hiába az "öreg" motor.

2017. febr. 23. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!