Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mi történt a Windows 10 op....

Mi történt a Windows 10 op. Rendszeremmel?

Figyelt kérdés

Tegnap minden normális volt, meg volt mindenem, de ma sok minden megváltozott. Ma bekapcsoltam a gépemet, betöltött az op. rendszer, aztán máris észrevettem a különbséget.

1. A tálcán nem volt ott az Microsoft Edge, pedig oda mindig is ki volt tűzve.

2. A START menüt ha megnyitom ( [link] ), akkor valamiért a bal oldali csempéket nem látom.

3. Ha megnyitom a Windows gépházat ( [link] ), akkor itt nem látom az alapértelmezett böngészőimet.

4. Ezek mellett még az a vicc, hogy nem találom az Edge böngészőt sehol. Letöltöttem az internetről egy ilyen Edge böngészőt elindító alkalmazást ( [link] ) és csak úgy tudom megnyitni. De úgy gondolom, hogy ez sem valami normális módszere a probléma megoldásának.

5. Na és igen, nem utolsó sorban, ezen a képen ki veszi észre a hibát? ( [link] ) Elárulom, itt az a gond, hogy meg van nyitva az Edge, csak nem látom a tálcán + ha lerakom tálcára a böngészőt, akkor ugyan úgy láthatatlan, vagy eltűnik :S

Nem zárul be, csak egyszerűen nem látom sehol. Ha a START menü keresőjében rákeresek, akkor nem hoz ki egyetlen egy találatot sem az Edge-re. :/


Légyszi segítsetek, mert nagyon gáz ez így :(



2017. febr. 19. 11:35
 1/4 AntZ ***** válasza:

Ezek a parancsok már sok embernek segítettek, hasonló esetben, ha magas memória, vagy a processzor használat, vagy a processzor használat, vagy nem működik rendesen a startmenü.

Keresd meg ezt a vezérlőpulton (windows gomb + X):

Vezérlőpult\Minden vezérlőpultelem\Hibaelhárítás\Minden kategória > rendszerkarbantartás > katt rá jobb egérrel, majd futtatás rendszergazdaként.


Ha az nem oldotta meg a problémát, próbáld meg előtte ezeket: rendszergazdai parancssorból (windows gomb + X),

másold be az alábbi parancsokat egyenként, futtasd, várd meg ameddig a vizsgálat eléri a 100%-t:


sfc /scannow

Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth


Ezek sokáig fognak futni. Az utolsó folyamat végén indítsd újra a gépet.


De ha még ezek után sem működik jól, akkor futtasd rendszergazdai powershell-ben (Jobb egér katt a tálcára > feladatkezelő, majd amennyiben kis nézetben jelenne meg, úgy kattints a több részlet gombra alul. Kattints a Fájl fülre > új feladat futtatása. Tegyél pipát a feladat létrehozása rendszergazdai jogosultsággal opció elé), majd írd be a mezőbe:

Get-AppxPackage -AllUsers| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}

2017. febr. 20. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ingyenes a support, miért nem keresed fel őket?


[link]

2017. febr. 20. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

#1 Köszönöm a segítséget, de sajnos egyik módszer sem működött. A CMD-ben a vizsgálatok során valamilyen .log fájlt nem talált, ebben a feladatkezelős megoldásban pedig nem fogadja el ezt a parancssort, és nem ismeri fel ezt a fájlt. :(


#2 Sokat ők sem tudnának mit segíteni, csak hogy próbálkozzak egy Windows újratelepítéssel, vagy javítással. És valóban, szerintem ezt is fogom tenni. :)

2017. febr. 21. 18:54
 4/4 AntZ ***** válasza:
Az már gond, ha egyik parancssor sem fut le hibaüzenet nélkül. Akkor sajnos nincs más hátra, mint az újratelepítés. :/
2017. febr. 21. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!