Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Nemrégiben vettem egy alkalmaz...

Nemrégiben vettem egy alkalmazást az app storeon. (Két napja) Miután ez megtörtént másnap és az azutáni napon is az apple levont 1-2$. Minden nap. Miért van ez?

Figyelt kérdés
Nagyon fontos!

2017. febr. 11. 19:52
 1/5 DjImipapa ***** válasza:
De bezzeg az, hogy mit vettél az már nem fontos! De választ vársz a semmire....Gratulálok, így tovább!:)
2017. febr. 11. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Először is úgy gondolom én nem érdemeltem ki, hogy ilyen lekezelően írj. Másodszor pedig írtam, hogy egy applikációt. Ez esetben lényegtelen annak neve de ha ennyire szeretnéd: Live Wallpappers. Ha tudsz ezentúl érdemben válaszolni azt megköszönöm.
2017. febr. 11. 22:11
 3/5 DjImipapa ***** válasza:

Bocs, nem annak szántam, csak már kiver az ideg, annyian kérdeznek a semmiről.....Mert kérdezni tudni kéne, a semmi info alapján kisakkozni bármit is szinte lehetetlen.

Nálad sem volt semmi kézzelfogható. Nos a letöltött, megvásárolt applikációnak a speckójában kell lennie a megoldásnak, ha az ára bizonyíthatóan 1x szerepel, akkor a tévedésből esetleg többször számlázott tételeket ott kell visszaigényelni.

2017. febr. 12. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm a segítségedet! :)
2017. febr. 12. 22:45
 5/5 anonim ***** válasza:
1x levonta az app árát, a másik 1-2 dolcsi meg csak zárolás, hogy valósak-e a kártyaadatok. Azt pár napon belül feloldják.
2017. febr. 13. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!