Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Steam probléma?!

Steam probléma?!

Figyelt kérdés
A Steamben cserélésnél mindig azt írja ki, hogy 15 napig várakoztatva, mert 7 napja nem használtam a mobilhitelesítőt, pedig egy napja hitelesítettem ismét, az előtt 1 hónappal is.. A steam guard be van kapcsolva.. Mit tegyek?

2017. febr. 1. 18:48
 1/2 anonim ***** válasza:
Csekkold az e-mail-edet, hátha kaptál valamit...
2017. febr. 1. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Aktív fiók kell, ami már legalább 5$-t költött a steam saját áruházában, nem külső partneren keresztül, illetve kell, hogy legyen 30 napnál régebbi, de 1 évnél nem régebbi vásárlásod, szintén közvetlenül a steam áruházból.


Miért nem olvasod el a teljes hibaüzenetet?

2017. febr. 1. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!