Nincs hangja a játéknak, ez mitől lehet?
Sziasztok!
Valaki esetleg tudna segíteni?
Dll-hibákat jelzett a gép az összes LEGO játékomnál, letöltöttem a szükséges dll-eket és bemásoltam a mappáikba, ezután mindegyik indult is. Viszont az újabb játékok (a Lego Marvel Super Heroes meg a Lego Star Wars Force Awakens is) minden hang nélkül futnak, pedig a beállításokban nincs levéve a hang. A régebbiekkel, mint a Lego Indiana Jones meg a Lego Star Wars Complete Saga semmi gond nincsen.
Tudja valaki mi lehet a baj?
Nem tudom milyen dll-ekkel pótoltad a hiányzókat, de ez a fajta foltozás gyakran nem vezet jó eredményre (most az ártalmas kódoktól, amiket ezek tartalmazhatnak, tekintsünk el).
Gyakori, hogy egy-egy szimpla dll egy egész "keretrendszernek" a része (pl Visual C++), így ha nem is jelez hibát, valami nem jól fog működni. A játék logja lehet árulkodó, abba talán beleíródnak a hangrendszerrel kapcsolatos miértek.
Az újhoz, ami nem jó: D3DCompiler_43.dll, XAPOFX1_5.dll és xinput1_3.dll
A régihez: xinput1_3.dll és d3dx9_35.dll
A játék logját hol találom?
A DirectX szerves része a hangrendszernek.
A log bárhol lehet, ha van, például a játék könyvtárában. De okafagyott nézegetni, a szükséges verziójú DirectX csomagot(!) kell feltenned.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!