Nincs meg a régi kártyám, hogy lépjek be a snapchatembe?
Figyelt kérdés
Szóval, új kártyám van, új telefonom és amikor megpróbálok belépni a snapchatembe el akar küldeni egy verification code-ot a régi számomra, ami már nincs meg. Tudom a felhasználónevem, a jelszavam is, próbáltam már e-mailen is megoldani a problémát, de amikor az elfelejtett jelszóra megyek és úgy arra, hogy e-mailre küldje a kódot, akkor is automatikusan a régi telefonszámomra küldi. Valami ötlet, hogy mit tudok csinálni?#snapchat #verificationcode
2017. jan. 8. 00:52
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van support, írj nekik, ha mégse jön be akkor a szolgáltatótól kérd vissza a számod! (az kb 3-4k)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!