A BeamNG. Drive játék miért ilyen proci igényes? Egy I5-6500-at is lazán megfektet.
Figyelt kérdés
Tudom, hogy még nincsen kész a játék és ez javulni fog, de azért durva.
I5 6500
16GB DDR4 RAM
GTX 1060 6GB OC
Konkrétan FullHD felbontáson, max grafika mellett tökéletesen fut stabil 60 FPS-sel. Amíg 5 autó van lerakva, 6 autót is keze 30-40 FPS mellett, viszont a 7. lerakása után 19-30 között ingadozik, 8+ esetén pedig 10-25 között.
A procit 8 autó 95-98%-ban terheli.
Ez normális?
Elméletileg a fejlesztők azt igérik, hogy 8-12 kocsit is stabilan fogja kezelni ha kész lesz a játék, ez reális szerintetek?
2016. dec. 29. 17:42
1/3 anonim válasza:
Magad válaszoltad meg a kérdést: még fejlesztés alatt állt, és azt ígérték, h még optiznak. Ennél többet nem várhatsz a gyk-tól, kivéve, ha idejár az egyik fejlesztő és nagykegyesen válaszol neked.
2/3 anonim válasza:
játszottál vele, tehát pontosan tudod, hogy mennyire törik össze az autó, mennyire részletesen. szerinted mi számolja ki ezt a sok dolgot?
3/3 A kérdező kommentje:
#1 Igaz.
#2 Neked is igazad van, tudtam, hogy sok számítást végez a proci a törés miatt, de álló helyzetben is drasztikud az FPS esése. Mondjuk ez gondolom az autók aprólékos felépítése miatt van.
2016. dec. 29. 17:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!