Miért van ez az új gépemmel?
Keresd meg ezt a vezérlőpulton (windows gomb + X):
Vezérlőpult\Minden vezérlőpultelem\Hibaelhárítás\Minden kategória > rendszerkarbantartás > katt rá jobb egérrel, majd futtatás rendszergazdaként.
Ha az nem oldotta meg a problémát, próbáld meg előtte ezeket: rendszergazdai parancssorból (windows gomb + X),
másold be az alábbi parancsokat egyenként, futtasd, várd meg ameddig a vizsgálat eléri a 100%-t:
sfc /scannow
Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
Ezek sokáig fognak futni, az utolsó folyamat végén indítsd újra a gépet.
Ha még ezek után sem működik jól, akkor futtasd rendszergazdai powershell-ben (Jobb egér katt a tálcára > feladatkezelő, majd amennyiben kis nézetben jelenne meg, úgy kattints a több részlet gombra alul. Kattints a Fájl fülre > új feladat futtatása. Tegyél pipát a feladat létrehozása rendszergazdai jogosultsággal opció elé), majd írd be a mezőbe:
Get-AppxPackage -AllUsers| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!