Origin eltűnt a Sims 3, nem engedi aktiválni?
Sims 3 + 1db cuccok volt aktválva az originen, és eltűnt.
Egyszerűen nincs a könyvtárban...
Próbáltam újra aktiválni, de azt mondja hogy használatban van a kód. Megnéztem az áruházban és ott meg lehet venni, tehát nem érzékeli hogy meg vettem már egyszer dobozosan a Media Marktból..
Az On the houseból aktiváltam a jelenlegi játékot, az persze megjelenik..
Ilyenkor mit lehet tenni?
Meg mi az hogy eltűnt a magyar nyelv az originből.. Nem használom egy évig és minden felfordul....
Teljesen fel vagyok háborodva..










EA supportal hol tudom felvenni a kapcsolatot?
Konkrétan akkor a live chat vagy email cím érdekelne, lehetőleg magyarul..
Mert csak telefonszámom van amit nem szívesen hívok fel mert amikor nem indult a játék 800 hibaüzenettel akkor a 4 ügyintéző aktivált egy másikat és az már jó volt. És úgy kell elképzelni hogy mind a 4szer legalább fél órát telefonáltam.. ennyiből megvehettem volna még egyszer..
Amúgy amikor beszéltem velük utoljára (kb 1év) akkor a szám ami mind a 2 használatiban volt, egy teljesen más céghez kapcsolt.. Neten bogarásztam szám után..
Amúgy most elkezdtem letölteni khm szép szóval "más" forrásból..





Magyar nyelvű support gyanítom nincs, ritkán fordul elő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!