Steam telefon teljes leválasztása. Hogyan? (Részletek lent. )
Sziasztok!
-(Kicsit hosszú lesz.. Jó olvasást :D)-
Maga a sztori:
-Ugye nekem volt 2 steam accountom, mind a 2 telefonszámhoz társítva 1-es számú az enyémhez 2-es számú az öcséméhez. Ezeket az accountokat nem a saját bankkártyámról vásároltam mivel akkor még nem volt.. Egy rokonom belement hogy oda adom neki KP-ba és fizethetek a kártyájával.. Ez ment mind addig amíg a kártyáját fel nem törték.. Ilyenkor a bank minden külföldi vásárlást visszavont azonnal és a kártyát megszüntette. Ebbe a steames vásárlásaim is beletartoztak, így vissza lettek vonva és kaptam egy ilyen üzenetet:
"A(z) Visa vitat egy közelmúltbeli Steam áruházi tranzakciót. szept. 27 Pénztárca-fedezet 25,--€
Az ezzel a Steam pénztárca-fedezettel vásárolt tartalom eltávolításra került a fiókodról.
A fiók lehetőségei korlátozásra kerültek, 9 hét időtartamra (júl. 12. időpontig).
Ha a fizetési szolgáltatód visszavonja a vitatást, ez a korlátozás megszűnik, és a tartalom visszakerül a fiókodra."
De mivel a kártya megszűnt így ez a vitatás így maradt, és telefonszám váltása közben azt írja hogy "Ennek a számnak köze van egy közelmúltbeli eltiltáshoz. Előbb rendezd azt bla-bla-bla... Ugye én közben a saját bankkártyámról (mivel eközben csináltattam) vásároltam egy másik accountra, de nem tudom a telefonszámomat hozzáadni a feljebb leírt cucc miatt.. Hiába választottam le arról a fiókról.. Ezt valahogy le lehet választani teljesen, vagy a "Steam támogatás"-nak mit kellene írnom hogy ez a probléma áll fent? Nem lenne túl jó elveszteni a KB 60-65€-s accountot..
Válaszokat és segítségeket köszönök! :)
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!