Maya 2016-ban hogyan kell beállítani hogy tükrözéskor a tükrözött fél és az eredeti fél közös pontjai össze legyenek kapcsolva?
Figyelt kérdés
A 2014 -es Mayában a reflection settings-ben kellett ki pipálni a reflection-t. De a 2016-osban nincs reflection settings. (Ott legalábbis ahol a 2014-esben volt)2016. aug. 9. 14:54
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!