Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mi a teendő? (Steam)

Mi a teendő? (Steam)

Figyelt kérdés
Mit lehet olyankor tenni, amikor elfelejtettük a steam fiókunk jelszavát (a felhasználónevet nem) és a telefonszám amit megadtunk, hogy azzal később hitelesíteni tudjuk magunkat, hogy miénk a fiók már többé nincs meg? Az emailre megjön a kód de itt nekem a telefonra küldené csak az a kártya már nincs meg. CD-keyt nem tudok a supportnak írni mert ahol vettem a játékot csak egy linket adtak, a számlával amit először küldtem nem tudom mi bajuk, de azt se fogadták el.

2016. júl. 3. 11:52
 1/2 A kérdező kommentje:
A Steam Guard mobil-hitelesítő helyreállítási kódra sem emlékszem már, de ahhoz is jelszó kell ami ugye nincs meg.
2016. júl. 3. 11:56
 2/2 anonim ***** válasza:

Miért nem deaktiváltad a mobil hitelesítést mielőtt megszabadultál a kártyától? Utólag erre nem lehet megoldást mondani, szerezd vissza a kártyát.


Ha kizártad magad és nem fogadják el: új fiók.

2016. júl. 3. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!