Miért nem megy az Áruház?
Windows 10 (NEM kalóz, eredeti) gép, kb két hetes, szóval teljesen új. Három felhasználói fiók, és csak az enyémen (én vagyok a rendszergazda) nem működik az Áruház. Első és második nap ment (de nem használtam), aztán egyszer meg akartam nézni valamit, rákattintottam, semmi. Megint, semmi. Levettem a csempét, visszatettem, megnéztem a "minden alkalmazások" alatt, semmi. Ha rákeresek neten egy appra, amit rá lehetne tenni a gépre, a laptopomon/telefonomon ilyenkor automatikusan feldobja az áruházat, hogy onnan telepítsem, de ez nem csinál semmit.
A másik két felhasználói fiókról tökéletesen megy. (nem akarok új fiókot csinálni vele, nem is tudom, a Microsoft fiókomat engedné-e újra felrakni erre, meg teleraktam már mindenféle programmal, ami csak ezen a fiókon fut...)
Van valami megoldás?
(Kérlek titeket, vegyétek komolyan a dolgot! Sajnos nem nagyon értek hozzá, és a családból senki sem tudott segíteni...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!