Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem megy az Áruház?

Miért nem megy az Áruház?

Figyelt kérdés

Windows 10 (NEM kalóz, eredeti) gép, kb két hetes, szóval teljesen új. Három felhasználói fiók, és csak az enyémen (én vagyok a rendszergazda) nem működik az Áruház. Első és második nap ment (de nem használtam), aztán egyszer meg akartam nézni valamit, rákattintottam, semmi. Megint, semmi. Levettem a csempét, visszatettem, megnéztem a "minden alkalmazások" alatt, semmi. Ha rákeresek neten egy appra, amit rá lehetne tenni a gépre, a laptopomon/telefonomon ilyenkor automatikusan feldobja az áruházat, hogy onnan telepítsem, de ez nem csinál semmit.

A másik két felhasználói fiókról tökéletesen megy. (nem akarok új fiókot csinálni vele, nem is tudom, a Microsoft fiókomat engedné-e újra felrakni erre, meg teleraktam már mindenféle programmal, ami csak ezen a fiókon fut...)

Van valami megoldás?

(Kérlek titeket, vegyétek komolyan a dolgot! Sajnos nem nagyon értek hozzá, és a családból senki sem tudott segíteni...)



2016. máj. 16. 18:17
 1/1 anonim ***** válasza:
Állítgattál a registryben/hosts fájlban, vagy telepítettél valami kémkedésgátló alkalmazást? Ha igen, távolítsd el, ha nem, akkor pedig futtass egy Windows repairt - mountold be az iso-t, aztán indítsd el a setup.exe-t, és hagyd, hogy ráfrissüljön saját magára.
2016. máj. 16. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!