Pár másodperces hangeffekt előtti fagyások ellen valami megoldás?
Üdvözlet.
Szóval a problem a következő:
Csak játékoknál fordul elő az a jelenség, hogy bizonyos hangok előtt 1-2 másodpercekre random időnként megfagy a játék, majd pár frame-et ugorva továbbmegy. Ez igencsak idegesítő még offline game-elésnél is, pl. ha egy FPS-ben meg akarsz lepni egy ellenfelet, és amikor lőnél, megnyomva a tűzgombot megfagy a játék, majd mikor továbbmegy, azt látod, hogy közben az ellen már szinte a hátad mögé került és jól kinyír. Külföldi fórumokon semmiféle értékelhető megoldást nem találtam erre, meg többnyire csak PC hardveren mozgott a téma, nekem viszont laptopom van.
A gépem egy Lenovo B50-70 Ideapad, 64 bites Win 8.1 fut rajta.
A probléma a Deus EX 1-nél meg a 2003-as Enclave-nél egyaránt jelentkezik, de a régi DosBOX-os game-ek is produkálják, ami elég kiábrándító. Ezeknél újabbakat is kipróbáltam, azoknál gyengébben ugyan, de szintén jelentkezik.
Az összes friss video és audio driver fel van telepítve, Visual C++-tól a DirectX-ig minden.
Ja, és sokmindent ki is próbáltam, töredezettség-mentesítés megvolt, CCleaner lefuttatása, Registry clean, Prefetch/Superfetch állítgatás, Performance-állítgatás, mindenféle, de nulla eredmény.
Valaki mondjon kérem valami tippet, vagy hogy mit érdemes még megpróbálni, mert nem hiszem el, hogy nincs erre megoldás.
Megjegyzem, azelőtt 64 bites Win7 volt ugyanezen a gépen, s ott ugyanígy jelentkezett a dolog, ám ott a legújabb Realtek Audio driver felrakása orvosolni tudta a problémát. Itt a Win 8.1-en azonban még ez sem segített.
A hozzáértő válaszokat előre is köszönöm.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!