Beerlord kérdése:
Miért nem tudok egy mentett . Blend formátumot átvinni használatra készen Unity-be?
Figyelt kérdés
A blenderrel csinálok ezt azt és ha nem FBX be van exportálva akkor a unity nem ismeri fel. Sok videót láttam ahol egyszerűen a .blend et huzzák be és már működik is. Gyanakszom egy másik problémám megoldására ez lenne a gyógyír. A blenderben felrakott texúra szintén elvész. Ötlet?2016. márc. 17. 21:32
1/4 anonim válasza:
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok, mert addig nem tudok haladni a "project"emmel...
2/4 anonim válasza:
exportáld obj. pár másodperc alatt meg van.
3/4 deniblender válasza:
Én sem tudom miért , amikor használtam az unity motort volt benne import .blend de az external data-nál ki kellet pipálni az "auto pack intó blend akármit a files fülön" és nekem működött. Amúgy van FBX plugin a blenderhez (valahol az unity oldalán olvastam) amit már elfogad az unity vagy próbáld meg (mert lehet) FBX binariba kimenteni mert exportálásnál alaphelyzetben FBX ASCII-ben van.
4/4 deniblender válasza:
Megtaláltam az AddOn list között az exportálót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!