Hogyan lehet Excel-be egyszerre sok számot bevinni?
Gondolom minden szám külön sorban van.
Mentsd el egyszerű szöveges fájlként, majd nevezd át CSV kiterjesztésűre.
Az Excel egyből külön cellákba teszi.
Szerk.:
Vagy még egyszerűbben, csak így egy sorba fogja berakni:
Excel ablakban Adatok menü > Szövegből > megkeresed CSAK a számokat tartalmazó szövegfájlt > Tagolás legyen > az Elválasztójelet kijelölöd vagy ha nem szerepel akkor beírod > Kész.
Az első trükk sikerült, csak még külön sorba kellett őket rakni(mivel csak szóköz volt közöttük, és egy sorban voltak), de ez is gyorsabb volt, mintha az egész halmazt át kellett volna írni.
A második módszer is jó lenne, ha ki lehetne cserélni az oszlopot a sorral, mert valóban egy sorba teszi be őket.
Kár érte.
De nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Múltkor elfelejtettem beírni, hogy a sorok-oszlopok váltása transzponálással lehetséges.
Kijelölöd mondjuk a sort > Másolás > kijelölöd honnét kezdődjön az oszlop (forrás-cél átfedésnél hibát ír) > irányított beillesztés > Transzponálás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!