Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Cinema 4D anyag hajlítás...

Cinema 4D anyag hajlítás probléma?

Figyelt kérdés

Éppen egy busz modellezésén dolgozom és a kapaszkodókhoz jutottam már el. Csakhogy nem tudom normálisan hajlítani az anyagot hogy formázhassam. Linkelem a képet. A képen a bend funkcióval hajlítottam a csövet 90°-al de nem úgy viselkedik mint ahogy kéne. Kérdésem pedig, hogy hogyan lehet ezt beállítani, hogy működjön?

Link a képhez: [link]



2016. febr. 26. 20:25
 1/4 anonim ***** válasza:

Két feltétele van ennek:

1. Hosszába több szegmensből áll az objektum, mivel azok alapján "hajlítja" majd meg.

2. Az objektum polygon típusú ( bal felül make editable ( C gyorsgomb ))

2016. febr. 26. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Rendben, értem. De van-e olyan gomb amivel sűrűbb szegmenseket lehet csinálni rá, vagy csak a késsel lehet "vagdosni" rá ezeket?
2016. febr. 27. 11:32
 3/4 anonim ***** válasza:

[link]


Subdivision a fontos itt. A végén pedig a subdivre nyomsz egy make editablet és kész az új objektum.

2016. febr. 27. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
És működik! Köszönöm a segítségedet.
2016. febr. 27. 14:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!