Hangdriver probléma? Win 10-en!
A gép ASUS desktop pc CM6330.
gyári win 8.1 (jogtiszta) volt rajta, amit frissített win 10 re. ( 64bit) Eddig semmi probléma nem volt a hanggal,de egy driver frissítés óta semmilyen formátumba nem ad ki hangot magából.
Mindent felismer, minden hangeszközt ami rá van dugva, és mégse játsza le a hangot ( és a mikrofon detto).
Jobb oldalt a tálcán a hangerő ikonnál piros X és a következő felirat: Nincs csatlakozott hangszóró vagy fejhallgató. De ha ott megnyitod a "lejátszóeszközök" akkor feldob egy ablakot, amibe minden csatlakoztatott eszközt felismer, csak a sor végén jobb oldalt egy kis kék visszajelző csúszkának kéne lenni mellettük ami zölddel jelezte ha bármi hang szólt, (legalábbis eddig ott volt mind mellett) és akkor működött is. Most ez a "csúszka"egyedül a monitor hangszórója mellett van ott ami szól is , de ugye azzal sokra nem megyek. Ezen kívűl rá van még kötve az előlapi jack portra egy sima 3,5 es bemenetelű mikrofon. Van egy Philips m567 típusú hifitorony, ami USB vel van rákötve, és ha be volt kapcsolva automatikusan átállt arra minden hang. ha ki van kapcsolva a hifi akkor egy GENIUS HS-G700V GX-Gaming fejhallagtó van rákötve, ami szintén usbvel csatlakozik. A füles programját megnyitva a tesztnél ha rányomok a bal-jobb oldalra akkor még szól is ! de attól még azt írja h nincs csatlakoztatva hangeszköz.
Próbáltam az automata hibaelhárítót is lefuttatni, ami azt írja, hogy észlelt probléma:
Az illesztőprogramok és frissítések telepítésének befejezéséhez indítsa újra a gépet.
(természetesen 126X újraindítottam már azóta, de mindig ezt írja)
Hanghoz lehető legfrissebb realtek driver van felrakva. a hifinek és a fülesnek is van saját drivere ,azok is fent vannak. ASUS Ai Suite -al BIOS-t is frissítettem.
alaplap drivert nem frissítettem mivel nem találtam pontos verziószámot, hozzá és még az EVEREST Home Edition is azt írja ki az alaplapra hogy ismeretlen. de ettől függetlenül eddig jó volt.
ha bármi tanács / ötletetek van szívesen vennék minden segítséget.
( ha nem sikerül akkor : Format C , és megy vissza a Win 7. )
"...de egy driver frissítés óta semmilyen formátumba nem ad ki hangot magából. "
nem olvastam végig, mert túl hosszú lett volna, de eszközkezelőben visszatudod állítani az előző drivert.
1 válaszóló: már próbáltam, eszközkezelőbe kiválasztottam a hangkártyát, tulajdonság, illesztőprogram, visszaállítás. Ott feldob egy ablakot, h biztos visszaállítom e. mondom neki , hogy igen, és semmi. bezárul az ablak és semmi.
2 válaszoló: természetesen elsőnek ezt próbáltam meg h a realtek oldalról leszedtem a legfrissebb drivert, de az se segített.
UI.: Problémát megoldottam. Teljes formázás és raktam fel Win 7 -et, amihez legalább van minden driver, és azóta működik is minden.
Érdekes...
Realtekem van nekem is, illetve egy hete Windows 10 op. rendszerem. Nekem laggol a hang...Kipróbáltam a hangfalakat, nem-e esetleg azzal van probléma, de nem..
Lehetséges, hogy a win10 összeakadt a Realtek-kel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!