Ez normális, ha nem, mit tudok tenni ez ellen?
https://www.youtube.com/watch?v=9s3ObaO3ErI&feature=youtu.be
i5-4460
8giga ram
gtx 970 legfrissebb driverrel
Ez nem a "futószalagszerű játékgyártásnak" köszönhető, hanem egész egyszerűen a hardver pontatlan, z-fightingnak nevezik a jelenséget, arról van szó, hogy a cpu nem tudja eldönteni, hogy melyik háromszöget rajzolja ki ha azok túlságosan közel vannak egymáshoz(illetve ha egymáson vannak - pl kerítésnél, hajnál, vagy bárminél ami két oldalú, és vékony) - ha közelebb mész meg feltehetően átvált egy másik lod szintre, ahol már nagyobb a háromszögek közötti távolság.
Kb minden játékban megfigyelhető ez a probléma ahol nagyobb távolságok vannak, természetesen kiküszöbölhető lenne ha másképp modellezik a cuccokat, de olyan ez a megoldás, mintha azt mondanád, hogy habár a csavarhúzóddal van gond, de nem azt cseréled le, hanem a csavarokat.
Szóval bugnak ugyan bug, de nem a driverben, nem az aeroban, és még csak nem is a játékban - két dolgot tehetsz, csinálj pontosabb processzort, vagy szólj a dicenak, hogy azonnal modellezzék újra a magasabb lodszinteket, ha egyikhez sincs kedved akkor éj együtt a problémával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!