Blender: Mit tehetnék? (#animáció; #látótávolság)
Figyelt kérdés
A Blender program 2.76b verziójában készítek egy animációt. A lemodellezett kis világom elég nagy. És a probléma az, hogy a kamerát ha egy bizonyos távolságra teszem a modellektől, akkor egy idő után semmi sem látszik, tehát gondolom ekkora a kamera látótávolsága. Ahhoz tudnám hasonlítani, amikor egy játékban későn töltődnek be a távoli textúrák. Tehát hogy tudnám megnövelni a látótávolságot?
A választ (vagy akár egy tutorial linkjét)előre is köszi :)
2016. jan. 16. 17:24
1/3 tabaki válasza:
A kamera beállításainál keresd meg a Cippinget, és növeld meg az End értékét.
2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm gyors válaszodat! ;)
2016. jan. 16. 18:29
3/3 tabaki válasza:
Á, lehetett volna abban a percben is, csak elméláztam...
Most látom, hogy Cippinget írtam, természetesen Clipping akart lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!