Cinema 4d-be próbáltam csinálni minecraft animáció hatásű képet, de egy probléma megszakította?
Figyelt kérdés
Vagyis, amikor megnyitom a steve skinü animálható figurát akkor körülötte rengeteg rács, meg bizbasz jelenik meg, és nem látom a skint, a szemet, szájt stb.
De itt vannak képek:
Amikor szerkesztem: [link]
És amikor renderelem: [link]
Mi lehet a probléma? mit csináljak, hogy ne legyenek ott azok az idegesítő rácsok??
(U.I 32bites a gépem)
2015. dec. 6. 19:12
1/4 anonim válasza:
Bal fent a resize eszköz alatt van a display, ott válassz valamilyen shading megjelenítést.
2/4 A kérdező kommentje:
Köszi, de mindegyiket megnéztem egyik se segített...
2015. dec. 6. 19:57
3/4 anonim válasza:
Akkor viszont a cinema4d szerint gyenge hozzá a vga-d. Ha túl lassú lenne az élő előrenderelés, akkor is ilyenre vált automatikusan.
Próbáld meg az "edit -> preferences -> OpenGL -> use openGL'-t ki vagy bekapcsolni, és ott az anti aliasingot nonera tenni.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi, monstmár eltüntek a rácsok, és jobban látható, csak a skin nem azt dudom, hogy ott van, és a renderben látszik. Köszi :)
2015. dec. 7. 06:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!