Ezek a tervek melyik 3D-s tervező programmal készülhettek?
Bármelyikkel + féltudással.
Az ilyen gányolásokat általában 3D Studio Maxban csinálják, de még néhány programnév itt:
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__4..
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__5..
Én szokás szerint a Blendert javaslom az ingyenessége miatt, de akármelyiket választod, te legyél igényesebb.
Kedves kérdező
Látványtervet sok programban lehet csinálni. Ezt így megmondani nem lehet.
Kedves Tabaki!
Látszik mennyire nem vagy a szakmában. Ilyen szar munkát bármelyik ismétlem bármelyik 3D tervező programmal lehet csinálni és még képzeld ez blenderben is ha az illető nem ért hozzá. Én 3ds maxban olyan látványterv készítek hogy megszólal, teljesen valósághű, sok blenderes csak pislog. Lehet fikázni programokat csak nem érdemes ha nem értesz hozzá. Nem a programon múlik hogy fog kinézni hanem a tudáson. Ennyi. De ezekszerint a blenderhez nem kell tudás. Nem is értem miért nem abban tervezek.
U.i: sz.v.sz. Ezt az architect vagy archicad-ben készítették mivel azokkal is tudsz generálni alapszintű látványtervet, hogy meg tud mutatni a megrendelőnek mégis hogy fog kinézni. Azok hasonló minőségűek!
Aki kicsit is ért modellező programhoz az ilyet nem csinál.
Sketchup messze a legegyszerűbb, nagyon könnyű és gyors vele modellezni akár belső tereket, akár bútorokat.
Ha megveszed hozzá a Vray plugint, ezzel is olyan dolgokat lehet renderelni, hogy megszólal.
Kedves #3!
Nem egészen világos, mi a problémád. Senki nem vonta kétségbe a tudásodat, még kevésbé a világ egyik vezető szoftveréét (amely, megkockáztatom, sok dologban nyilván követendő modell is a Blender számára):
Én nem a programot „fikáztam”, hanem azokat, akik jól-rosszul megsejtve a program működését, ilyen szintű „látványterveket” és modelleket publikálnak. Tapasztalatom szerint ezek közt rengeteg a Max-modell, ami ettől még továbbra sem a program szégyene. Akár azért tanulja valaki, mert ez az elvárás, akár azért, mert ettől érzi magát kisistennek, egyik sem véletlen. Mindettől függetlenül egyik-másik munkám kapcsán volt szerencsém tömegesen találkozni sírnivaló Max-modellekkel, valószínű, hogy ez alakította ki bennem a pancser -- vagy sokszor egyszerűen trehány -- alkotóikkal szembeni előítéleteimet. Könnyen lehet, hogy elhamarkodottan ítéltem, és valóban építész-programmal készült, nem, mintha azokkal ne lehetne szépen dolgozni. Valóban nem vagyok a szakmában, és valóban nem ismerem a programot, hiszen nem használom -- viszont tudom, hogy ennél ezerszer többre képes, ezért engedtessék meg nem túl sokra becsülnöm, aki ilyen szintig jut el benne. A minőség (hiánya) egyszerűen látszik a képen, és kész. Vajon ebből miért következnék, hogy a Blenderhez nem kéne tudás? Ugyanilyen csapnivaló munkákat abban is létre lehet hozni, meg is csinálják, többen is, mint szeretném. A hozzászólásomat indító mondat könyörtelenül érvényes a blenderesekre is.
Egyébként viszont tökéletesen egy követ fújunk:
„Ilyen szar munkát bármelyik, ismétlem, bármelyik 3D tervező programmal lehet csinálni, és még, képzeld, a Blenderben is, ha az illető nem ért hozzá.”
„Nem a programon múlik, hogy fog kinézni, hanem a tudáson.”
„Aki kicsit is ért modellező programhoz, az ilyet nem csinál.”
@Martin0114:
Én is javaslom a Sketchupot:
Igen egyszerű, jól méretezhető, a maga módján nagyon mutatós látványtervek készíthetők vele, és ha a későbbiekben jobban elmélyedsz a 3D-ben, a modelleket más szerkesztő- vagy renderelőprogramba áttéve akár fényképszerű látványterveket is készíthetsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!