Blender csak kerettel rendelkező kocka létrehozása?
Segítséget, tanácsot szeretnék ehhez.
Ilyet szeretnék:
Ilyen lesz:
Próbáltam szórakozni a CTRL+R kombóval megvagdosni különböző helyeken, viszont csak a teteje sikerült, de annak sem mind a 4 sarka.
Subdivision Surface + Smooth shading-gel próbálom összehozni, de nem nagyon sikerül.
Előre is köszönöm!
Lehet többféleképpen, mutatok egyet.
1. Kérsz egy négyzetlapot, felosztod úgy, hogy kialakuljon a keret, és törlöd a közepét (Delete → Faces).
2. Kijelölöd az egészet (A).
3. Kihúzod a keret vastagságáig (E).
4. Kijelölöd a sarokfelületeket, és megfelelő magasságra húzod.
5. Téglalapokkal áthidalod az oszlop tetejét, és kijelölöd a felső keretet.
6. Megint kihúzod a keret vastagságát. (Látszik a színén, hogy néhol kifordult a felület, de nem számít.)
7. Alulról megnézve látszik, hogy a bizonyos lapok hiányoznak. Kijelölöd a szükséges éleket.
8. Töltsd ki a lyukakat (F).
Objektummódban feltűnő, hogy némelyik felület befelé fordul:
9. Szerkesztőmódban kijelölöd az egészet (A), és kifelé rendezed a normálisokat (Ctrl+N).
Objektummódban jól látszik, hogy rendben:
10. Az árnyékolást Smoothra állítod, és kérsz egy Bevel módosítót.
A beállítások nálam:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!