(BŐVEBBEN LENT) Sziasztok Blenderből exportáltam egy mesht Unreal engine 4be, de lett hiba. Hogyan lehetne megoldani?
Itt van hogy miről beszélek.
Az importálandó meshem: [link]
Exportálási beállítások: [link]
Itt látható a hiba (eltűnt a teteje az asztalnak): [link]
Nem, mintha próbáltam volna valaha ilyesmit, vagy egyáltalán ismerném az Unreal Engine-t, de vak tyúk is talál szemet alapon: A blenderes kép nem győzött meg arról, hogy a lapok normálisai mind kifelé fordulnak. Lehet, hogy az Unreal Engine (éppúgy, mint a BGE) csak elölről látja a felszínt, hátulról nem? Mellesleg, ahogy nézem, nem csak a teteje hiányzik az asztalnak, hanem még jó sok lapja. Úgy tűnik, ezeket a darabokat talán sík formákból húztad ki, emiatt az egyik oldaluk kifelé, a másik befelé fordul.
Megoldási javaslat:
Próbáld meg szerkesztő (Edit) módban az összes csúcsot kijelölve Ctrl+N megnyomásával kifelé rendezni a normálisokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!