Jelenleg modellezésre Blendert, motornak meg Unreal engine 4-et hasznáéok, de az egyedi textúra készítésre nem jöttem rá hogy hogy lehet. Googleban kerestem, de ott nem dobott ki semmi hasznosat.
Én is hasonlóan csinálom,és én úgy szoktam ezt készíteni,hogy csinálsz photoshop-ban vagy paint-ben valamilyen képet,a megálmodott textúrával,és blenderben a modellt unwrap-eled és ráilleszted a textúrát. Remélem segítettem!
2015. szept. 7. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 A kérdező kommentje:
Köszi, holnap megnézem hogy működik gyakorlatban.
2015. szept. 7. 21:37
3/6 tabaki válasza:
@#1:
Engedelmeddel, én egy kicsit fejéről a talpára állítanám a módszeredet. Először inkább Blenderben unwrap-eld a modellt, mivel itt nagyon precízen szabályozhatod a szabásmintát. A tökéletes elrendezés után az UV/Image Editor ablakban: UVs → Export UV Layout. Itt alaposan megnézed a beállításokat, és amikor minden klappol, Export UV Layout gomb. Az így mentett képet szerkeszd tovább Gimppel, Inkscape-pel, vagy egyéb alkalmas képszerkesztővel, és hívd majd be textúraként. Szerintem így kényelmesebb és sokkal pontosabb lesz a szerkesztés.
2015. szept. 7. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
Egy kérdésem még lenne. Minimum mekkora felbontású textúra kell? Amúgy köszönöm a második válaszát is.
2015. szept. 8. 07:04
5/6 tabaki válasza:
Szerintem nincs meghatározható alsó határ, pláne nem modelltől függetlenül. Próbálj ki néhányat, majdcsak kialakul benned valami sejtés. A pixelhatárok egyébként elég jól összemosódnak, de ahol erős a kontraszt, ott persze így is zavaró, tehát a rajzos részek több pixelt kívánnak. Emberi vagy hasonló figuránál én nem mennék 512x512 pixeles méret alá, és még így is trükköznék a szabásminta darabjainak egymásra fektetésével.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!