Vettem egy játékot steamen és nem jött meg. Mi lehet a gond?
Milyen email címe van? Freemail?
Esetleg nézze meg a kéretlen levelek (SPAM) mappában.
Vagy talán el lett írva az email cím?
Nem írhattad el a mail címet? Esetleg citromailt használ az illető?
Várj egy napot, aztán érdeklődj a supportnál angolul.
Akkor szerintem várd meg a 24 órát, és írj a supportnak.
Esetleg még elnézhetted, és arra kattinthattál, hogy ajándékként kéred, és akkor a te raktáradban van, vagy ő nem vette valahogy észre a virító zöld értesítést, nézz bele a raktárába, ha tudsz.
Valahogy lehet pénzvisszatérítést kérni X időn belül, de nem tudom a módját, azt meg pláne, hogy működik-e ajándékozásnál is.
Nincs a raktáramban semmi és neki se ment el,mert nem világított zölden a kis boríték. De viszont azt írja,hogy
- A tranzakciót nem lehet végrehajtani, mert egy másik, függőben levő tranzakció van a fiókodon. -
Itt várjak? És kb meddig?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!