Számítógépzsenik! Szerintetek igaz, hogy egy játéknak az a fontos, hogy hány szálas a proci, nem az hogy hány magos?
Ezt találtam egy fórumon:
"Az, hogy hány magos a processzorod, mellékes a játékok szempontjából. Az számít, hogy hány szálas. Emiatt nyugodtan átírhatod a géped adatlapján négy magosra, hogy relevánsabb eredményt kapj itt a gépigények összehasonlításánál."
Ez mennyire igaz?
Tehát ha egy i3-as procim van, ami 2 magos, de 4 szálas, akkor az játékok szempontjából olyan mintha 4 magos lenne?
Azt mondom, hogy a Hyper Threading nem minden... 2 mag 4 szál pl. i3 esetében. Inkább a magonkénti teljesítmény ( Single Core ) számít, magasabb órajel, L3 nagysága...
Azért megnézheted a különbségeket, fizikálisan 2 magos i3-as, és a 4 magosból egy alsó-kategóriás i5. között:
Értem.
Én nem értek ennyire a procikhoz, csak azt szeretném megtudni, hogy egy gépigényt leíró oldalon, ahol a gépem adatainak kitöltésével körülbelül megtudhatom, hogy hogy futna a játék hogy töltsem ki a processzor magjainak számát. Sajnos a szálakat nem lehet kiválasztani.
A processzor (laptop): Intel Core i3-3217U 1,8Ghz 3MB L3 cache, 2 mag és 4 szál.
Ebben az esetben 2 magosnak jelöljem, vagy inkább 4 magosnak, hogy pontosabban adhassam meg, ezáltal pontosabban mutassa az oldal, hogy mennyire felel meg a gépigényem a játék elvárásainak?
Szerintem 2 mag legyen, igazából ha ismeri a procit akkor mindegy. Én itt szoktam néha megnézni :
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!