Ezt hogyan lehetne Game Makerben megoldani? (részletek lent)
Figyelt kérdés
Gondolom aki játszott már mario-féle játékkal, az tudja, hogy általában minden ilyen ,,mászkálós'' játéknál tudunk kissebbet és nagyobbat is ugrani. Ez a legtöbb játéknál úgy van megoldva, hogy ha éppen csak lenyomjuk az ugrás gombot akkor kissebbet, ha kicsit hosszabb ideig nyomjuk akkor pedig nagyobbat ugrik a karakterünk. Az én kérdésem csak annyi lenne, hogy ezt hogyan lehetne megoldani a Game Maker nevezetű programban?2015. aug. 13. 08:53
1/4 CspCsj válasza:
Gyorsan rákeresve ezt találtam, talán segít valamennyit:
2/4 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm! Sokat segítettél!
Megy a zöld kéz! :)
2015. aug. 15. 22:45
3/4 István Koppány válasza:
Hát ez a gravitáció parancsa amit én használok mindig:
if place_free (x,y+1) then gravity=0.5
else {gravity=0}
if vspeed>12 then {vspeed=0}
bocs lehet hogy nem jó rég használtam ezt a parancsot csak próbáltam felidézni xD meg ezt a parancsot a step eventbe rakják úgy tudom a játékosnál.
és ha a "fel" nyíllal ugrik például és berakunk egy olyat up released úgy tudom ez az hogyha elengedjük az up-ot hogy akkor menjen le vissza. én valahogy így csináltam, de nem tom nekem mindig véletlen módon jött ki az, hogy hosszan nyomom és nagyobbat ugrik :)
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, bár az első válaszoló már megválaszolta a kérdést, de a tiéd is segített, szóval köszi :)
2015. aug. 26. 17:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!