Blenderrel készítek játékot és szeretnék a játékba taszító/vonzó gránátott rakni. Blenderrel ez meg oldható? Vagy külön program kell hozá?
Figyelt kérdés
Egy játékban láttam egy olyan gránátott amit ha felrobbantottak akkor minden karaktert ami a közelébe ment a robbanásközép pontjába vonzotta vagy ép eltaszította. Én is ilyet szeretnék csak annyi változtatással hogy a csapat társakra ne legyen ez hatással.
Tudnátok küldeni 1 honlapot ahol le van írva hogyan lehet ilyet??
2015. júl. 30. 22:49
1/2 anonim válasza:
Ha minden mást le tudsz programozni. akkor ez sem fog gondot okozni. :)
2/2 tabaki válasza:
Fogalmam sincs, nem is tudok pythonban programozni, de gondolom, olyasmi lehet az elv, hogy robbantáskor végignézed az összes karakter koordinátáit, hogy a gránát hatósugarába esnek-e, és ha igen, a középponthoz képest csökkented vagy növeled az értékeket. Ha előre ismert a csapattársaid száma, akkor őket eleve nem is vizsgálod, egyébként meg mindegyikhez rendelhetsz egy olyan tulajdonságot, hogy melyik csapat tagja (feltételezem, hogy ezt más dolgok miatt is könyvelned kell), és annak alapján vonod be, vagy hagyod ki őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!