Blenderben meg lehet azt csinálni, hogy ha modellezek egy állatot, és realisztikus szőrt teszek rá, akkor az megjelenjen a game engine-ben is?
Figyelt kérdés
2015. júl. 21. 13:21
1/3 tabaki 



válasza:





Nem. A szőr annyi fölösleges számolást jelentene, hogy a BGE nem foglalkozik vele. Más, amikor van időd a sokezer csúcspont kezelésére, és más, amikor mondjuk másodpercenként huszonötször kell újrarajzolni a figurát.
2/3 tabaki 



válasza:





Pontosítok: Némi ügyeskedéssel mesh-sé konvertálhatod a részecskerendszert, ezzel el tudod érni, hogy a Game Engineben is megjelenjen. Ezzel életbe is lép, amit az előzőkben mondtam, a másodpercekig tartó számolgatás miatt használhatatlan lesz az egész.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszi!
2015. júl. 22. 08:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!