Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben meg lehet azt...

Blenderben meg lehet azt csinálni, hogy ha modellezek egy állatot, és realisztikus szőrt teszek rá, akkor az megjelenjen a game engine-ben is?

Figyelt kérdés

2015. júl. 21. 13:21
 1/3 tabaki ***** válasza:
Nem. A szőr annyi fölösleges számolást jelentene, hogy a BGE nem foglalkozik vele. Más, amikor van időd a sokezer csúcspont kezelésére, és más, amikor mondjuk másodpercenként huszonötször kell újrarajzolni a figurát.
2015. júl. 21. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 tabaki ***** válasza:
Pontosítok: Némi ügyeskedéssel mesh-sé konvertálhatod a részecskerendszert, ezzel el tudod érni, hogy a Game Engineben is megjelenjen. Ezzel életbe is lép, amit az előzőkben mondtam, a másodpercekig tartó számolgatás miatt használhatatlan lesz az egész.
2015. júl. 21. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi!
2015. júl. 22. 08:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!