A Mineways-el a Blenderbe berakok egy mapot a Minecraftból, de ha Renderelek egy képet vagy videót, akkor homályosak a blockok és minden. Mit kéne tennem?
Elhiszem becsszóra, de ebben a rövid textusban mégis melyiket tiszteljem: A beállításaid pontos leírását? A .blend fájlod hozzáférhetővé tételét? A képen való bemutatást?
Ha tartasz tőle, hogy lenyúlják a munkádat, nem muszáj ugyanazt belinkelned. Elég egy egészen más terepnek egy egészen kicsi részlete, fő, hogy ugyanazokkal a videóbeállításoknál ugyanaz a probléma adódjon. Az esetleírásodból nem derül ki semmi, de a .blend fájl vizsgálható, fúrható-faragható, van rá esély, hogy megtaláljuk benne a probléma okát. Továbbra sincs okosabb tippem, mint hogy tegyél fel egy ilyen tesztfájlt mondjuk a Google Drive-ra, hogy aki akarja, letölthesse. Ha a textúrák nincsenek belecsomagolva, azokat is mellékeld. Én a Minewayst nem ismerem, és nincs is nagy kedvem a kérdésed kedvéért kitanulni, ezt a részét leszel szíves te megcsinálni -- de a kész blender-fájlt már merő kíváncsiságból is megnézném, aztán vagy rájövök valamire, vagy sem. Viszont, ha én nem, más talán igen, akad még itt néhány blenderes, akiknek az érdeklődését fölkelthette a kérdés.
Nem tudom miért csinálja ezt a Mineways. De itt van a megoldás, hogyan javíthatod ki:
https://www.youtube.com/watch?v=JqApvk4rP6Q
1:35 ig.
Amit csinál azt minden blocknál meg kell ismételni, csak a földhöz hasonló blockoknál nem kell törölni a fehéret.
Ja és ez fontos!
File - User preferences - System - Mipmap - nincs pipa.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!