Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért száll ki a Game Makerrel...

Vmatyi kérdése:

Miért száll ki a Game Makerrel készített játékomban a karakter a képernyőről?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Kezdő vagyok, de nagyon érdekel a Game Makerrel való játékkészítés. A problémám konkrétan az, hogy elindítom a játékot és ha a karakter a platform alsó sarkának ugrik, akkor elteleportál egészen addig, ameddig a fölötte lévő platformok engedik (ha nincs felette platform, akkor kiszáll a képernyőről). Miért van ez?

2015. jún. 29. 14:35
 1/2 anonim válasza:

Be kell tenned objektumokat körbe a falhoz is. ezek az objektumok legyenek 'solid' ak

ésha jól emlékszem a karaktert is azzá kell tenni

utána pedig meg kell dnod, hogy mi történjen ha a fallal találkozik a karakter...

pl pattanjon vissza

ha nem adsz meg semmit akkor ottragad

2015. jún. 30. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm válaszod, de ezeket már beállítottam. A falak és a karakter is solid, megadtam, hogy az utasítások csak akkor hajtódjanak végre, ha van szabad hely. Ha a karakterem mozog, ugrik, akkor megáll a solid blokkoknál, lepattan róluk. De ha a solid blokk sarkának nekiugrik, akkor elteleportál a képernyő tetejére. A mozgást és a gravitációt is kódokkal adtam meg. Lehet, hogy elírtam, vagy kihagytam valamit?
2015. jún. 30. 13:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!