Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem megy a Killing...

Miért nem megy a Killing Floor játékom?

Figyelt kérdés

Amikor belemegyek kidobja a készítőket , azután csak

úgy kidob és ezt írja ki :

Build UT2004_Build_[2004-11-11_10.48]


OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)

CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1799 MHz with 3981MB RAM

Video: Intel(R) HD Graphics (3165)


General protection fault!


History: CheckTag <- LoadSummary <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::StaticAllocateObject <- (Class GUICheckBoxButton) <- UObject::StaticConstructObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (GUICheckBoxButton 313156) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Package.LinkerLoad 313156)) <- SerializeExpr <- (2E) <- SerializeExpr <- (0F) <- UStruct::Serialize <- (Function XInterface.moCheckBox.InitComponent) <- UFunction::Serialize <- LoadObject <- (Function XInterface.moCheckBox.InitComponent 313156==313156/1229264 313114 141) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class XInterface.moCheckBox) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class XInterface.moCheckBox) <- LoadObject <- (Class XInterface.moCheckBox 313156==313156/1229264 79993 234) <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::CreateExport <- (ReadyBox0 87151) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Package.LinkerLoad 87151)) <- FPropertyTag::SerializeTaggedProperty <- LoadStream <- (Count 0) <- UStruct::SerializeTaggedProperties <- (ReadyBox[-1]) <- UClass::Serialize <- (Class KFGUI.LobbyMenu) <- LoadObject <- (Class KFGUI.LobbyMenu 87151==87151/1107192 84701 3417) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class KFGUI.KFMainMenu NULL) <- AActor::ProcessState <- Object ScriptedTriggerController KFIntro.ScriptedTriggerController, Old State State Gameplay.ScriptedTriggerController.Scripting, New State State Gameplay.ScriptedTriggerController.Scripting <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 726F6F6C 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free



2015. jún. 19. 21:08
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!