Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Office automatizálás. Hogyan?

Office automatizálás. Hogyan?

Figyelt kérdés

Van egy adott sablon dokumentumom(legyen ez egy .doc fájl), benne valamilyen hivatkozásokkal(pl. <adat1>, <adat2>). Emellett van egy adatbázisom vagy táblázatom(ami legyen egy .xls fájl).


Elő tudok valamilyen úton-módon állítani - nyilván automatizálva - több .doc fájlt, amely tartalmazza az adatbázisban található adatokat?


(Egy példa:


adatok.xls tartalma:

adat1, adat2, adat3

Tóth József, 12, férfi

Kiss Ilona, 9, nő


sablon.doc tartalma:

<adat1> ma lett <adat2> éves. Neme <adat3>.



Ebből szeretnék létrehozni 2 doksit:

dok1.doc:

Tóth József ma lett 12 éves. Neme férfi.


dok2.doc:

Kiss Ilona ma lett 9 éves. Neme nő.)



A doc és az xls formátumhoz nem ragaszkodom, sőt ahhoz sem, hogy Officeon belül legyen megoldva a dolog. A lényeg, hogy van egy előre formázott sablon dokumentum, és egy táblázat. Ezekből szeretnék személyenként 1 dokumentumot előállítani, amit később ki tudok nyomtatni.


A kérdésem ugye érthető? Létezik erre jelenleg valamilyen megoldás?



Előre is köszönöm.



2015. jún. 17. 12:58
 1/2 Tengor ***** válasza:
Körlevél hívják a funkciót.
2015. jún. 17. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi. Az a baj, hogy így egyetlen dokumentum keletkezik. Bár az is megoldás lehet, ha ezt pdf-be exportálom, és tolok rá egy splitet 3 oldalanként.
2015. jún. 17. 17:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!