Leauge of legends-be melyikek a könnyű championok?
Figyelt kérdés
Még kezdő vagyok és olyan chapionokat keresek amiket könnyű használni.
A válaszokat előre is köszönöm.
2015. jún. 8. 19:08
1/5 anonim válasza:
ha kezdő vagy ajánlom : Ashe Garen dr. mundo :) ezek eleinte ekönnyen tanulható :'D
2/5 anonim válasza:
ezen kivul master ye katarina volibear es meg talan diana mert ha betalal a q ja akkor halott vagy. Ezen kivul viszont erdemes megtanulni lebalncal jatszani nagyon eros
3/5 savanyújóska válasza:
Viszont LeBlanc nem könnyű, érdemes róla videókat nézni, hogy miket lehet vele megcsinálni, mert a lehetőségek száma végtelen, az időd pedig véges...:D
4/5 anonim válasza:
A felsoroltakon kívül: Akali, Darius, Fiora, Tryndamere, Xin Zhao, Heimerdinger, Soraka, Taric, Warwick, Pantheon
Caitlyn, Graves, Ezreal,Miss Fortune
Nem tudom mennyire vagy kezdô, ha már tudsz menni junglebe, akkor Vi, Amumu, Sejuani, Gragas.
Ekko még új champ, jelenleg túl sokat sebez, és szinte mindene van, lassítás, gyorsítás, pajzs, kábítás, ugrás, halhatatlanság, gyógyítás, kivégzés(kevés életerôvel rendelkezôkre többet sebez). Pár héten belül gyengíteni fogják, szóval csak akkor vedd meg ha tényleg tetszik.
Vannak olyanok is, akikkel könnyû jól játszani, de nehéz nagyon jól játszani pl: Riven, Leblanc, Yasuo, Zed
5/5 anonim válasza:
Ha nagyon kezdő vagy akkor teemo ha már nem vagy noob akkor top ra malphite, jungelbe master,adc nek sivir olcsó is,supp nak alistar,ezek a könnyebbek midre azért nem mondtam mert csak nehéz van de szerintem oda a zed jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.