Ezek a fogalmak mit jelentenek? Miket befolyásolunk velük?
1. shader quality
2. antialishing
3. V-sync
4. tripple buffering
5. trilinear filtering
6. anisotropic filtering
7. detailed wardrobe
8. disable reverb
Ha mindet beállítom, akkor miben lesz más a játék minősége? Melyik mennyire foglalja le a gép teljesítményét?
Ezt fusd át:
Hardvertől is függ mennyire terhelik a beállítások, de ha mindent maximumra állítasz, akkor a töredékére is csökkenhet az FPS (megjelenített képkockák száma).
Számszerűen mondjuk az MSI Afterburner programmal tudod játék közben kiíratni az aktuális FPS-t, így a beállítások változtatásával láthatod a pontos változást.
Nem vagyok a téma szakértője, de ha nagy hülyeséget írok, csak kijavítja majd valaki:
1. Shader - árnyékoló(?) (effektek hozzáadása a megjelenített képhez, pl. fényhatások, térhatás, víz részletessége)
2. Anti-aliasing (AA) - élsimítás (az élek ne legyenek "recések")
3. Vertical synchronisation - függőleges (kép)szinkronizáció (a monitor frissítési frekvenciájára korlátozza az FPS-t)
4. Triple buffering - három (teljes) képkocka (előre) tárolása és cseréje a szaggatás/szakadozás (tearing) megelőzésére/megszüntetésére
5.-6. Ezekhez nem fűzök semmit, a linkelt oldalakon minden ott van.
7. Ez nem ismerős. Hol láttad?
8. reverb - visszhangzás audio effekt (valamilyen szinten térhangzás is, mivel a hangzás függ a helyiség méretétől és a felületek anyagától)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!