3DMAX Csontozási hiba. Valaki segítene megoldani?
Figyelt kérdés
Szóval ez a probléma, van egy BVH fájlom (MOCAP), amit ráküldök, és a csont , vagyis a bipedek meghosszabbodnak, nem lehet ezt valahogy megoldani?
2015. ápr. 6. 19:28
1/1 Kretosz válasza:
Át kell méretezni a bipet mivel a BVH a póz nem a te méreteidhez igazodik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!