Blenderben hogy kell elérni hogy domború legyen?
Cycle módban hogy a fszba kell és mit hova kötnöm a nodoknál hogy a bump az kiemleje a vorino stb gépi textúrákat úgy mint a blender motorban?
Nem arra vagyok kíváncsi ami jutubon van hogy textura map -normal stb mapokat rakosgatunk egymásra fényképekből .
CSak a belső textúra generátorokat akarom használni de sehogy nem jövök rá hogy kéne összekötögetni a bump al a texturát vagy a diffuse t hogy az kidomborodjon.
CSak ha a texturának a factor kimenetét kötöm össze a material output displacementjével akkor lesz domború de azt nem tudom álligatni hogy mekkora legyen az értéke.
Ez jó lesz .
Először csak a bump olás érdekelt de arra rájöttem.
A displace módosítóba nem is raktad be a módosító texturát jól látom vagy nem látom ? Vagy ilyenkor nem is kell csak ha image textúrával dolgozol?
Benne van az, csak egyszerűen „Texture” a neve. :)
Igyekeztem minél szimplább alaphelyzetet mutatni, elfogadtam, amit a program felkínált.
Ezen nincs mit furcsállni: Amikor kérsz egy új textúrát, az Texture néven jön létre. A voronoi nem a neve, hanem tulajdonsága -- azt állítod be vele, hogy a felület mintázatát Georgij Voronoj ukrán matematikus algoritmusa alapján hozza létre a program. Emlékezz vissza a Blender hagyományos renderelőjére, annak a textúrabeállításaiban természetes volt, hogy van egy általad tetszőlegesen adható név (pl. „Rücskös”), meg van egy listából kiválasztható típus (pl. „Marble”). Ez itt sincs másképp, csak éppen a node-okkal való beállítgatás során a név nem kerül olyan könnyen a szemed elé. A Displace módosító például látványosan előhozta, de ha a kockás fülű textúrapanelra váltasz, nem biztos, hogy ott rögtön találkozol vele. Ott ugyanis a felső lenyitható sorból választva külön-külön jelenítheted meg a felület összetevőit, és nincs rá garancia, hogy éppen a Brush van kiválasztva, amelyen a név is látható. Ha viszont átállítod, láthatod, hogy a név- és típusmegadás ugyanolyan, mint a régi panelon.
Értem.
És cycles ben hogy lehet beállítani ha én csak solid vagy z hálót akarok kirenderelni sehogy nem jövök rá .
4óra mire egy képet megcsinálok egy amd phenom x4 955 3,2GHz cpu val. Azt olvastam hogy kizárólag nvidia gput kéne vennem de nem tudom hogy melyiket és mennyit érne ha maga a RAM om is csak 1333Mhz ,nem tudsz valamit ajánlani?
És miért nem lehet egyszerre Gpu val és CPU val renderelni? A Gpu az gyorsabb mint egy amd fx8 as procira épült gép?
És azt is megkérdezném hogy hogy kell a world be úgy betteni egy image textúrát hogy az látszódjon is mert nálam akár hova álligatom a mapping panelon a scale ket csak a kép színezete látszik de még a pixelek sem.
És azt sem értem hogy a nodoknál a mapping nod miért nem ugyan az mint a jobboldali textura menüben alul a mapping mikor ugyan azok vannak benne mégsem ugyan azt csinálja (ezt a vorino textura álligatásánál vettem észre) ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!