Egy ilyet hogy tudok Blenderben elkészíteni?
Külső fogazású fogaskereket tudok készíteni, mert az az alap, de belsőre még nem jöttem rá.
„Van ilyen elem.”
Hol? Hanyas verziót használsz?
Na mindegy, azóta telepítettem az add_mesh_gears.py scriptet, most már nekem is van ilyen elem. Ha esetleg nálad is ezt van fönt, a villáskulcsos panelen lehet az első, „geartype” opciót Regularról Internalra állítani.
@Tengor:
A CSG-műveletek nem szoktak igazán szerencsésen elsülni a Blenderben, mert a szép, szabályos mesh helyett összevissza szerkezet jön létre. Ebben az esetben az is probléma, hogy a fogak profilja más, mint a hézagoké.
@Tengor:
Na, ha rám jön a csuklás, sejteni fogom, hogy kipróbáltad... ;)
@Kérdező:
Hm, közben rájöttem, hogy a fenti megoldás csak a Simple fogtípus esetén működik, az Involute esetén nem. Hogy ez a script hibája, vagy ennél a típusnál megvalósíthatatlan a kifordítás, azt még nem látom át együgyű eszemmel. Itt van szó az involute profilról:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!