Toon boom studio trükkök, tippek?
A gyors mozgásokat hogy csinálják meg? Sebesség csíkokat hogy animálnak bele?
Hogy oldják meg azt, hogy pl egy kéz megfog egy poharat? Ilyenkor ugye a pohár takarja a kar egyik részét viszont az ujjak azok a pohár előtt vannak. Remélem értitek, a kar elvileg egybe van, de egy része mégis az előtte lévő pohár előtt látszik. Ezt hogyan csinálják?
Ha egy karakter vagy a fej megfordul. Mivel ez egy 2d-s progi nem értem hogy tudják megcsinálni... Ha még mégis rajzolják kockánként ahogy megfordul, hogy lesz szinte észrevehetetlen? Sosem látni olyan hogy az egyik képen a szem egy centivel nagyobb mint a másikon. Amit elég nehéz elképzelni hogyha szabad kézzel rajzolják meg. Tisztára olyan mintha egy 3d-s progiba lenne megcsinálva, legalábbis abból a szemszögből hogy szép és folyamatos.
Ha egy karakter elkezd futni a horizont fele akkor hogy oldják meg hogy folyton csökken a mérete miközben fut/sétál?
Ha adott egy tárgy és megfordul körülötte a kamera? Ezt szinte csak 3d-ben lehet megcsinálni, akkor hogy sikerül 2d-ben?
Ha van egy fényforrás, ami változik azt hogy oldják meg? Vagy pozíciójában vagy színeiben? (zseblámpa, nap, diszko gömb stb...)
Ha lenne egy blog lehetőleg magyar ahol valaki ilyennel foglalkozik akkor belinkelnétek? (toon boom vagy csak simán számítógépes animáció)
érdekel ezzel kapcsolatba minden jó tanács. Köszönöm a válaszokat előre is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!