Hogyan lehet a lentieket megcsinálni game maker-ben?
Figyelt kérdés
Az egyik object a szerint váltson spritot, hogy horizontálisan milyen irányban halad.
Találtam leírásokat de ezek négy irányúak, gondolom a szöggel kellene valami variálni, + hogyan lehet beleírni a sprite lejátszási sebességét?
2015. febr. 8. 11:50
1/2 A kérdező kommentje:
game maker 8.1em van
2015. febr. 8. 11:51
2/2 anonim 



válasza:





A horizontális mozgás meghatározására több mód van.
Például vizsgálhatod a hspeedet , ha speed-el oldod meg a mozgást. (hspeed >0 jobbra , <0 balra mozog) Vagy a mozgás billentyűjéhez rendeled a parancsot.
image_xscale=1 (a sprite jobbra néz)
image_xscale=-1 (a sprite balra néz)
image_speed=1 (alap lejátszási sebesség , 0.5 a fele stb..)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!