Mi lehet a 3ds MAX-be a probléma?
Figyelt kérdés
Ha még nincs renderelve a löveg így látszik:
Viszont ha lerenderelek egy képet, akkor már csak a löveg fele látszik:
2015. jan. 25. 11:31
1/1 anonim válasza:
Rossz irányba néznek a normalok, a viewport pedig mindkét oldalt kirajzolja.
Ennél a modellnél a legegyszerűbb megoldás az, ha kijelölöd az egészet(vagy ha több submeshből áll, akkor csak azokat, amik nem úgy néznek ki a renderen, ahogy kéne), modifier stack hez hozzáadsz egy Normal módosítot, azon belül unify normals, ha így nem látszik egyáltalán a renderen, akkor a flip normals mellé is tedd be a pipát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!