Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mi lehet a 3ds MAX-be a probléma?

Mi lehet a 3ds MAX-be a probléma?

Figyelt kérdés

Ha még nincs renderelve a löveg így látszik:

[link]


Viszont ha lerenderelek egy képet, akkor már csak a löveg fele látszik:

[link]



2015. jan. 25. 11:31
 1/1 anonim ***** válasza:

Rossz irányba néznek a normalok, a viewport pedig mindkét oldalt kirajzolja.


Ennél a modellnél a legegyszerűbb megoldás az, ha kijelölöd az egészet(vagy ha több submeshből áll, akkor csak azokat, amik nem úgy néznek ki a renderen, ahogy kéne), modifier stack hez hozzáadsz egy Normal módosítot, azon belül unify normals, ha így nem látszik egyáltalán a renderen, akkor a flip normals mellé is tedd be a pipát.

2015. jan. 25. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!