3D prezentáció. Hogyan?
Van egy elképzelésem, miszerint: interaktív prezentációt szeretnék csinálni (erre persze elegendő lenne a flash) de a csavar a történetben, hogy nem igazán tud 3D-t importálni. (Vagyis tud, de ahogy néztem, mindenféle méregdrága és beszerezhetetlen pluginek kellenek hozzá.) Bizonyos interaktív grafikai elemeket viszont 3D max-ben vagy blenderben szeretnék kivitelezni és úgy gondoltam, hogy a prezentációban "realtime" renderelné.
Itt persze nem bonyolult, valósághű modellekre kell gondolni, tehát teljesítményben elbírná még egy gyengébb gép is.
Az a kérdésem, hogy ezt miben lehetne megvalósítani?
Igazából keret nem nagyon van rá, tehát vagy ingyenes vagy reklámmentesen 30 napig használható (esetleg "beszerezhető") dologra lenne szükségem, mert eléggé nonprofit a projekt. :)
Ha véletlenül még linuxon is működne akkor az volna a legjobb, de jöhet bármi (van virtuális gép).
Tehát létez(het) erre valami egyszerű megoldás? (OpenGL + C++ verziót hanyagoljuk! :) Annyi időm nincs...)
Köszönöm a segítséget!
#2 :)
#3 Erre gondoltam én is, sőt, képkockánként lerenderelném és azt vezérelném mint egy videolejátszót, csak ezzel az a gond, hogy az egész prezentációt be kellene tölteni magas minőségben a memóriába képként. Arról nem is beszélve, hogy vajon elegendő lesz-e a gép teljesítménye amin megjelentik. Néhány egyszerűbb geometriai formát viszont prociból simán kirajzolna még egy p4-es gép is.
Továbbá egy lehetőség hiányozna, hogy az adott modell realtime nem forgatható minden irányba. (Esetleg jobbra-balra, ha lerendelem az összes képkockát.)
Mindenesetre ez bé verziónak megmarad...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!