Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Assassin's Creed III aktiváció...

Assassin's Creed III aktivációs probléma- Hogy oldjam meg?

Figyelt kérdés

Történt az, hogy, megvettem az Assassin's Creed III Special Edtion-t. Én már telepítés közben aktiváltam az uPlay-ben. Miután feltelepítettem, a startmenüből próbáltam elindítani, de mikor megnyitottam megint kérte az aktivációs kódot. Persze nem fogadta el, mert már egyszer aktiváltam. Így magából az uPlay-ből próbáltam elindítani, viszont amikor rákattintottam a "JÁTÉK" gombra nem nyitotta meg.


Most úgy néz ki az uPlay-emen a játékok listája, hogy kétszer van rajta az AC III. Az egyik, amit már aktivátam, a másik pedig amit még nem. ( [link]

Szerintetek mi lehet a probéma? Az, hogy már telepítés közben aktiváltam? Válaszokat előre is köszönöm.


2014. dec. 14. 23:21
 1/2 anonim ***** válasza:
A probléma mindenképpen a bugos uplay, ilyennek nem lenne szabad történni. Ha sehogy nem tudod rendbe hozni, akkor beszélj az ubival. Első körben azonban én mindenképp azt próbálnám, hogy újraindítok mindent, a gépet is beleértve.
2014. dec. 14. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
Nekem is ez a problémámx viszont aholbén vettem ott ,,nem számít garanciális hibának az, hogy elszúrtam" szóval én is a special editiont vettem meg, és most speciel kidobtam 5 000 forintot az ablakon :( viszont ahol vetted ott ha még meg van blokk lehet visszaváltják, érdemes megpróbálni :)
2015. jan. 24. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!