Hogyan kell slenderman-t szerkeszteni Gimp 2-vel?





öhm... Én pedig a válaszodat nem értem. Hogy jön most ide a játék? Meg hogy pattant ki az az ötlet, hogy Gimp 2-ben akarom megszerkeszteni az egész játékot? Már bocsánat, de ilyen elvetemült gondolatokat még nem hallottam. :D
Én csak egy egyszerű, szimpla mezei slenderman-t akarok a képszerkesztő programomban megszerkeszteni (jelen esetben a Gimp 2-ben). Ehhez érdekelne egy kis ihlet, tutorial etc...





Akkor itt nézelődj és majd egy idő után rájössz.
Bár azzal is megelégednék, ha találnék egy olyan tutorialt, ahol egy szimpla embert kell megszerkeszteni. Maximum kicsit máshogy járok el itt-ott a turoialban az "emberi" testtel kapcsolatban, illetve itt-ott kicsit hozzá toldozgatok-foltozgatok néhány csápot az "emberi" külsőhöz.
Csak az ihlet miatt kell egy tutorial, hogy beinduljon a fantáziám.
ma 12:16
Magyarul nincs? Utálok hosszabb ideig angolul mókolni ilyenekkel.





"hogy pattant ki az az ötlet"
Ennél keményebb dolgokra is kérnek néha tippet a kérdezők, például 3D-játékot vagy oprendszert akarnak csinálni nulla ismerettel, úgyhogy sosem lehet tudni, nem te vagy-e idióta...
Amúgy meg nem értem a problémát, ugyanolyan rajz, mint a többi. Esetleg alapként behozol egy fotót, amit egy másik rétegen körberajzolhatsz, vagy valami, de különben? Keress rá, talán találsz valami olyat, amire kíváncsi vagy:
uff... Hát igen. :D Ezért kéne minimális szinten programozást, modellezést tanítani a közoktatásban mindenki számára, hogy akit komolyabban is érdekel az tudjon valahogyan elindulni. :D Biztos többre mennének ezzel a tudással, mint a történelemmel-ismerettel. :D
Mondjuk a kérdésemből ki lehetett volna silabizálni azt, hogy nem olyan idióta vagyok. :-) Az, hogy "Gimp 2" és "képszerkesztés" csak érintőlegesen kötődik a játékfejlesztéshez, ami engem kimondottan hidegen hagy. No meg a "programok" alkategórába helyeztem el a kérdésemet és nem a "programozás alkategórába. Bár ez az én meglátásom.
Különösebben nagyon nincs is problémám, csak egy kis kezdőlöket kell, hogy beinduljon a "fantáziám", mint azt az első hozzászóló írta. :-) Tanácsért fordultam ide a Gimp szakértőkhöz, hogy ők hogyan kezdenének bele egy slenderman kép megszerkesztésébe, illetve tudnak-e ehhez valamilyen magyarul is elérhető tutorialt.
No mindegy. Ahogy elnézem tutorial magyarul nincs a slenderman készítés fortélyairól. :-) Bár remélem, hogy hasonló rémséges rémekről azé'rt sikerül találnom elkészítési ötleteket, tippeket, tutorialokat a Gimp 2 képszerkesztő szoftverhez.





De bocs, nem értem, hogy képszerkesztés szempontjából a Slenderman miben különbözik egy fenyőrigótól, tűzoltólétrától vagy egy marsbéli kuglipályától. Használod az eszközöket, míg olyan nem lesz a kép, mint a fejedben. Legalább kerestél volna egy képet, hogy nesztek, ilyesféle ábrázolásra gondolok.
Nézzél meg bárminek a szerkesztéséről tutoriálokat, és alkalmazd a tanulságait a Slendermanre.





Ihol egy próba. Nem volt idegem tisztességesebben megcsinálni, meg őszintén szólva a téma is hidegen hagy, de remélem, ihletforrásként megfelel. Letöltöttem egy erdőt innét:
Egy öltönyös pasast innét:
A pasit kissé átszabtam, módosítottam a színeken, belerajzoltam a csápokat, kábé ennyi a szerkesztés lényege. A képelemeket külön rétegeken alakítgattam, neked is ezt javaslom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!