Ért Valaki a Steam-hez?
Valamelyik nap kaptam egy üzenetet, hogy egy totál más városból más IP címről léptek be az accountomba, le is lockoltam, írtam egy ilyen "ticket"-et amiben bizonyítottam, hogy én vagyok a tulaj, semmi válasz nem jött... most megpróbáltam a honlapon belépni és megváltoztatni a jelszót és állítólag bannolva vagyok 2030-ig :/
Mit csinálhatok, a steam support nem válaszol, egyszerűen kibannoltak, és miből áll ez a bann, mert tudok játszani, meg vásárolni is... nem értem mi van... nincs egy telefonszámuk vagy valami? ahol felvehetem velük a kapcsolatot? Október 5-én küldtem be azt a szart, és azóta sincs semmi...
5-én küldted azaz épphogy eltelt 3 munkanap.
Ne várj csodát, több millió ember használja még rajtad kívül, ráadásul ez egy "ingyenes" szolgáltatás, ahol nem tudják garantálni az azonnali 24-48 órás reakciót.
1-2 hétbe minimum beletelik, mire valakihez eljut a ticket és tud vele foglalkozni.
Ez szörnyű ...
Elhiszem, hogy sokan használják, de nem ez az egyetlen cég, aminek sok felhasználója van, de viszont ez az egyetlen, ahol ilyen béna a support.
Én is naponta 400 levelet olvasok el és válaszolok rá.
Ez elég gagyi kifogás...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!