Van egy Excel táblázatom, minden A/4-es oldal egy számla. Hogyan tudom kiszűrni belőle a számlaszámot és a végösszeget egy külön listába? Minden számlánál a két adat ugyanott helyezkedik el (B1 és J46).
Excelben mit hívsz A4-es oldalnak? A munkalapokat vagy miket?
Egyébként egy ötlet:
- ha a számlák külön munkalapokon vannak és a munkalapok neve rendre: számla1, számla2, számla3, ...
- akkor egy új munkalapon nekem így sikerült:
> Az A oszlopban sorszámok legyenek: 1, 2, 3, ...
> A B1 cellában: =INDIREKT("számla"&A1&"!B1")
> A C1 cellában: =INDIREKT("számla"&A1&"!J46")
> A B1 és C1 cellákat húzd le, hogy a többire is kiértékelje az eredményt
Akkor így módosítanám az első hozzászólásom:
- nyiss egy új munkalapot, ezen lesz az összesítés
- Az A oszlopban legyenek a sorszámok úgy, ahogy írtam
- B1 = INDIREKT("számlák!B"&((A1-1)*50+2)
- C1 = INDIREKT("számlák!J"&((A1-1)*50+46)
számlák helyére írd be annak a munkalapnak a nevét, amin vannak a számlák.
Ha valami nem világos a "gondolatmenetemben", akkor nyugodtan kérdezz, segítek.
Lehagytam 1-1 csukózárójelet, szóval így jó:
- B1 = INDIREKT("számlák!B"&((A1-1)*50+2))
- C1 = INDIREKT("számlák!J"&((A1-1)*50+46))
Ha egy munkalapon belül akarod, akkor a számlák! rész nem kell, csak ennyi:
- B1 = INDIREKT("B"&((A1-1)*50+2))
- C1 = INDIREKT("J"&((A1-1)*50+46))
De ekkor az oszlopokat módosítani kell A, B, C-ről azokra, amiket használsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!