3ds max lámpa beállítás?
Üdvözlök mindenkit.
3ds max 2013-ba lehet olyan lámpát beállítani,ami render videón látszik,illetve 2 fix ponton világít,ahol beállítom,vagyis eleje és vége.
Szóval szembe áll az objektummal a lámpa.
objektum közepén van csak fény.
Vagyis van 1 terep asztalunk,azon 1 kocka.
terepasztalon kb 10 cm-et világít meg,és a kocka épp hogy látható.
Remélem érthető amit leírtam.
ebbe valaki tud valami megoldást találni?
Én csak blendert használtam de minden ilyen programban be lehet állítani mindent .
Most azt akarod hogy a terepasztalt ne világítsa meg a lámpa csak a kockát?
Az ilyen elválasztásokat a layerek használatával tudod elérni.
Azt hogy hova milyen távol milyen sugárba milyen színnel milyen módban világítson egy lámpa ,a lámpa objektum beállításaiba biztosan be tudod állítani.
Ha mozog a kocka és követni akarod a fénysugárral tehát hogy mindíg a közepére világítson arra is vannak különböző opciók , objektum követés , görbe követés stb és annak a menünek is van ezer beállítása hogy miként kövesse.
Vagy símán animálhatod a lámpát és úgy is lelehet követni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!